تبلیغات
<h1>کسب و کار الکترونیکی onlinejobs - آشنایی با ویژگیهای شبکه های اجتماعی برای بازاریابی بهتر</h1>

تعداد زیادی شبکه اجتماعی وجود دارد که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارد آشنایی بهتر با این شبکه ها وبکارگیری تکنیک هایی نچندان پیچیده، به ما کمک میکند تا بازاریابی بهینه و سودمندتری در شبکه های اجتماعی داشته باشیم در این نوشته می خواهیم به ویژگی های معروف ترین شبکه های اجتماعی بپردازیم.

شبکه های اجتماعی

23نوع سایت رسانه اجتماعی

فیسبوک: پر ترفدار ترین شبکه اجتماعی جهان می باشد که حدود یک ملیارد نفر کاربر اینترنت را به خود اختصاص داده است و برای اشتراک گذاری محتوا و ایجاد ارتباط با دوستان و اقوام دور و نزدیک بکار می رود. محل مناسبی برای بازاریابی به صورت (B2C) (شرکت ها و تولید کنندگان برای خریداران) است. بیشترین کانال های ارتباطی بازاریابان جهت فروش وبیشترین تاثیر را بر روی مخاطبین دارد.بهترین زمان بروز رسانی ۷ صبح است.بیشترین کاربران در رده سنی ۴۵ تا ۵۴ سال هستند

فیسبوک


توییتر: پس از فیس بوک اکثر کاربران از این شبکه اجتماعی برای انتشار مطالب مورد نظر خود از توییتر استفاده می کنند.محتوایی که در این شبکه منتشر می شود باید مختصر و مفید باشد.مطالب در این شبکه فقط به صورت text است و محدود به ۱۴۰ کاراکتر، فضای خوبی برای پخش اخبار است. حدود ۲۴۱ میلیون کاربر دارد . وبازاریابی به صورت (B2B) (B2C) است. بهترین زمان بروز رسانی ۲ بعدازظهر است. بیشترین کاربران در رده سنی ۳۵ تا ۴۴ سال هستند.

توییتر

اینستاگرام: این شبکه براگذاشتن عکس و فیلم است در این شبکه از علامت هشتک (#) استفاده می شود.حدود ۲۰۰ میلیون کاربر دارد و۶۸درصد آنها خانم هستند . وبازاریابی به صورت (B2C)است. فضای خوبی برای مد و سرگرمی.

اینستاگرام


یوتیوب : کاربران برای انتشار ویدیوهای خود در اینترنت از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند . در این شبکه اجتماعی انواع ویدیو های آموزشی و سرگرم کننده یافت می شود. وبازاریابی به صورت (B2C)است.

یوتیوب

گوگل پلاس : یک شبکه اجتماعی مانند فیس بوک می باشد . این شبکه بیشتر بین وب مسترها محبوبیت دارد و از حمایت گوگل برخوردار است. بازاریابی به صورت (B2C)است. بهترین زمان بروز رسانی ۱۰ صبح است.

گوگل پلاس

لینکداین : این شبکه برای ایجاد ارتباط بین متخصصین تجار کارآفرینان و مدیران شرکت ها معرفی شده است و محل مناسبی برای معرفی و شناساندن برند شرکت ها و ایجاد ارتباط بین همکاران می باشد.بازاریابی در این محل به صورت (B2B) (شرکت ها برای شرکت ها) است. بهترین زمان بروز رسانی ۷ صبح است. بیشترین کاربران در رده سنی ۳۵ تا ۵۴ سال هستند.

لینکداین

پینترست : یک شبکه اجتماعی بر پایه انتشار تصاویر می باشد. در صورتیکه تصاویر جذابی داشته باشید می توانید با انتشار آنها در این شبکه اجتماعی بازدید کنندگانفراوانی را برای خود به ارمغان بیاورید. تصاویر به اشتراک گذاشته شده بیشتر در زمینه : دکوراسیون، سلامتی، غذا، مد، مناظر دیدنی است.۲۰ میلیون کاربر دارد و بیشتر این کاربران خانم هستند. بازاریابی به صورت (B2C)است. بهترین زمان بروز رسانی ۴ بعدازظهر و ۱۲شب است.

شبکه اجتماعی پینترست


برچسب ها: ویژگیهای شبکه های اجتماعی، فیسبوک:، توییتر، اینستاگرام:، یوتیوب، گوگل پلاس، لینکداین،

تاریخ : شنبه 27 دی 1393 | 08:46 ق.ظ | نویسنده : فاطمه جباری | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بیا بخند